سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
تصاویر/ آئین آغاز سال تحصیلی جدیدموسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت

حجت الاسلام اسلامی در آیین افتتاحیه سال تحصیلی مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت گفت: سی هزار جلد و ۲۳ هزار عنوان کتاب در کتابخانه این موسسه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اسلامی، معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت قم عصر امروز در مراسم افتتاحیه آغاز سال تحصیلی این مؤسسه که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد، گفت: معاونت پژوهش چند بخش دارد، بخش مجله‌ای که مجله اسلام و پژوهشهای روانشناختی درجه علمی و پژوهشی دارد و بیست شماره نیز چاپ شده است و شماره ۲۱ آن نیز زیر چاپ است و تلاش داریم برای اینکه ارتقای درجه دیگر آن را نیز پیگیری کنیم. مجله تربیت وحیانی که دو شماره چاپ شده و پیگیر هستیم که آن را کامل کنیم و دوستان مجوزها را پیگیرند که این مجله نیز با قدرت و قوت در علوم تربیتی و اخلاق هم حمایت کنند.

وی در خصوص کتابخانه مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت توضیح داد: ۳۰ هزار جلد و ۲۳ هزار عنوان کتاب در این کتابخانه وجود دارد که از هشت صبح تا هشت شب نیز امکان استفاده دارد و دوستان اگر بخواهند کتاب‌ها را ببینند، کتابهای بسیار خوبی وجود دارد.

وی افزود: اینجا چون کتابخانه تخصصی است، طلابی که پایان نامه می‌نوشتند بسیار استفاده می‌کردند، حدود نزدیک به ۶۸۰ عضو دارد که صد نفر آن فعال هستند و عزیزانی که پایان نامه مینویسند می توانند استفاده کنند.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت در توضیح برگزاری کرسی‌ها و نشست‌های علمی، یادآور شد: بحث کرسی‌ها و نشست‌های علمی نیز هرکسی که از پایان نامه خود دفاع کند می‌تواند از این ظرفیت خوب نیز استفاده کند، لذا می‌توانید پایان نامه‌های خود را تبدیل به مقاله و کتاب کنید و آن را در مجلات علمی به چاپ برسانید و حتی به ارائه کارگاه‌هایی در این خصوص بپردازید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha